четвер, 7 травня 2020 р.

Головна сторінка


   Вороновицьке ПТУ- 14
     











    Професія має важливе значення в житті людини. Від того, як правильно людина обере професію, залежить, як вона проживе життя, що зробить корисного для себе та суспільства. З давніх часів і на сучасному етапі потреба у будівельниках на ринку праці була, є і буде постійно.               Будівельники завжди є носіями добра та благополуччя людей. Все, що ми бачимо навколо- квартира, будинок, вулиця, школа, торгівельний центр, місто-все створено умілими руками будівельників (малярів, штукатурів, плиточників-лицювальників). 
     Професія "Штукатур. Плиточник-лицювальник. Маляр" має надзвичайний попит на ринку праці. Саме у нашому навчальному закладі я, як майстер виробничого навчання, готую висококваліфікованих фахівців цієї професії.


   Основу змісту предмета "Виробниче навчання" становлять головні елементи виробничого процесу (в умовах майстерень, цехів та відділів підприємств тощо). Вони пов'язані не тільки між собою, а й з педагогічними принципами і методами виховання особистості, а також психофізіологічними особливостями професії, віковими можливостями студентів.  
  Основні напрями виробничого навчання - створення умов для студентів для оволодіння виробничими процесами, соціально-економічними, науково-технічними та професійними знаннями, передовим досвідом; виховання конкурентоспроможного фахівця, підготовленого до різноманітної діяльності.
   Критерій професійної підготовленості майбутнього спеціаліста - кваліфікація, а головні її показники - професійна мобільність, володіння декількома професіями, здатність до зміни виду роботи.

   Виробниче навчання - це процес і навчальний предмет у системі професійної підготовки.  Для виробничого навчання, як складника навчального процесу, характерні специфічні цілі, завдання, зміст, форми, методи та засоби навчання.                                                                         
   Виробниче навчання охоплює  до 50 % навчального часу.  Важливе завдання професійної підготовки - наблизити виробниче навчання до реального виробництва.  Мета - підготувати студентів до самостійного трудового життя, швидкої адаптації в реальних виробничих умовах, жорсткої конкуренції на ринку праці. В умовах ринкових відносин система виробничого навчання, з одного боку, має швидко реагувати на зміни потреб виробництва в робітниках певної кваліфікації і спеціалізації, а з іншого - надати студентам можливість навчатися залежно від їх інтересів. Розв'язати це завдання допомагають сучасні тренажери (комплексні, універсальні тощо), електронно-обчислювальна техніка" спеціальні майстерні, лабораторії, навчальні науково-виробничі комплекси, які дають змогу значною мірою імітувати виробничий процес. Доцільно створювати такі ситуації, щоб студенти мали можливість творчо підходити до вирішення практичних завдань, самостійно знаходити їх оптимальні рішення.

1 коментар:

  1. Професія «Лицювальник – плиточник»

    Професія лицювальника - плиточника має давню історію.
    У стародавньому Єгипті збереглися справжні шедеври будівництва -піраміди, серед-яких найкраще збереглася піраміда фараона Хеопса, що була збудована близько 2600 років до нашої ери. За літописом, піраміду увінчала висічена з червоного граніту верхівка верхів'я, яка не збереглася. Збереглися лише частково лицювальні плитки з білого вапняку.
    Професія лицювальника - плиточника відноситься до комплексу професій оздоблювальних робіт, що виконуються з метою підвищення довговічності будинків, споруд, надання їм естетичного вигляду. У процесі роботи лицювальник-плиточник застосовує різні механізми та інструменти: мозаїчно шліфувальні машини, розчиномішалки, трамбівки, катки, скрабки, кельми, шпателі, рівні тощо.
    Для успішної професійної діяльності лицювальник - плиточник повинен знати:
    - види та основні властивості матеріалів, які застосовуються;
    - склад розчинів, мастик, способи та технології їх приготування та застосування;
    - способи розбивки, провішування, промаячування горизонтальної,
    - вертикальної і криволінійної поверхонь;
    - норми і правила проведення та приймання оздоблювальних робіт.
    Крім знань він повинен уміти:
    - вести штукатурні роботи;
    - робити покриття та лицювання стін прямими і фасонними плитками;
    - визначити види та причини браку і усувати його;
    - робити ремонт та заміну плиток;
    - виконувати оздоблювальні роботи згідно з запланованим малюнком.
    Для оволодіння професію лицювальника-плиточника необхідно мати знання таких загальноосвітніх предметів, як: фізика, хімія, креслення.
    Професія лицювальника ставить певні вимоги до індивідуально-психологічних якостей робітника.
    Важливими є природні здібності до творчості. Добрий окомір, чітка координація і точність рухів.
    Професійно важливими якостями лицювальника-плиточника є: яскраве уявлення, образне мислення, наочно-образна і зорова пам'ять, концентрація і розподіл уваги.
    Сфера професійного використання випускника - будівельні та ремонтні організаціях
    Заробітна плата лицювальника-плиточника визначається обсягом виконаної роботи.
    Лицювальник-плиточник може працювати у комерційних та приватних структурах, де заробітна плата визначається контрактом і становить комерційну таємницю. Приблизна заробітна плата лицювальника-плиточника 3-4 розруду 3200-15000 грн. і більше.
    Взагалі професія лицювальника-плиточника добре оплачується і набуває престижності.
    Будівельні організації України, домобудівні комбінати, ремонтні та експлуатаційні управління міст і сіл відчувають постійну потребу в фахівцях цієї професії.

    ВідповістиВидалити

Запрошення на навчання Професійно-технічне училище ПТУ №14 смт Вороновиця

  Якщо для тебе важливо працювати з задоволенням та отримувати гідну заробітну плату, розпочати власний бізнес, тоді приходьте на навчання ...